به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 
  • هدفهای کمی ستاره دار شاخصهای برنامه عملیاتی

آمار بازدیدکنندگان

تعداد کاربران آنلاین : ۲ نفر
بازدید کل : ۲۴,۷۲۷ نفر
بازدید امروز : ۰ نفر
بازدید دیروز : ۲۲ نفر
پربیننده ترین روز : ۲۴ تیر ۱۳۹۲
بیشترین بازدید روزانه : ۲۰۰ نفر
شکایت
  • شرح وظایف

بازرسی و نظارت چیست؟

بازرسی و نظارت یک فعالیت منظم و هدفدار با برنامه است تا عملکرد جامعه مورد بازرسی را با قوانین، مقررات و استاندارد های تعیین شده مقایسه کند و مقایسه کند و اختلاف ها شناخته شده و نسبت به اصلاح آنها اقدام نماید.

هدف بازرسی و نظارت حصول اطمینان از حسن اجرای ضوابط و مقررات و قوانین توسط جامعه مورد بازرسی است تا در نهایت زمینه برای توسعه هر چه سریعتر و همه جانبه امور را امکان پذیر می سازد.

شرح وظایف ارزیابی عملکرد

  • استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در سطح دستگاه مشتمل بر سه سطح سازمان، مدیران و کارمندان
  • همکاری درتهیه و تدوین برنامه راهبردی و برنامه های عملیاتی سالانه کلیه واحدهای تابعه از طریق اعمال مدیریت واحد
  • برنامه ریزی به منظور تهیه و تدوین شاخصهای اختصاصی و معیارهای ارزیابی عملکرد و اعلام میزان تحقق اهداف برنامه و بهره وری
  • تجزیه و تحلیل عملکرد واحدها، مدیران و کارمندان

شرح وظایف بازرسی

·         تهیه و تنظیم برنامه های بازرسی مستمر دوره ای و یا موردی

·         سنجش میران مطابقت علمکرد اقدام کنندگان با اهداف برنامه ها

·         بازرسی از عملکرد مدیران و کارمندان و سنجش میزان رضایت مردم از واحدهای مختلف و نحوه برخورد با ارباب رجوع

·         کشف سوء جریان و مفاسد اداری از طریق بازرسی آشکار و پنهان و ارائه گزارش لازم به بالاترین مقام اجرایی دستگاه و سایر مراجع ذیربط

·         تهیه و تدوین شاخص سنجش میزان سلامت اداری دستگاه و اندازه گیری سالیانه دستگاه و ارائه به مراجع ذیربط

 

 شرح وظایف ارتباطات مردمی در بستر سامد

·         استقرار نظام ارتباطات مردمی در سطح دستگاه

·         استقرار سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ( سامد) در سطح دستگاه با سایر
اتوماسیون های دستگاه متبوع و روز آمد نمودن آن

·         پیش بینی تمهیدات لازم جهت برقراری ارتباط و تعامل دو سویه بین مردم و دستگاه  و دریافت موارد مردمی از قبیل: درخواست، شکایت، پیشنهاد، طرح ایده، گزارش و تقدیر و تشکر در
ملاقات های چهره به چهره مردم با مقامات عالی دستگاه و یا مراجعه حضوری و غیرحضوری در بستر سامد و ایجاد امکان دسترسی به اطلاعات خدمات ارائه شده به متقاضیان برای مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری و سامد

·         جمع بندی شکایات در مقاطع سه ماهه و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش به بالاترین مقام اجرایی دستگاه و سایر مراجع ذیربط

  • اظهار نظر


نام فرستنده: *
پست الکترونیک: *  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این پورتال متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد